Glory Daze


Hejsan allihopa!

Just nu kollar jag på Glory Daze på 6:an. Riktigt bra serie måste jag säga! Helt i min smak. Haha ni kanske blir lite fundersamma på bilden, men kolla på avsnittet!

Idag har jag och familjen firat morsdag med att dra och fiska. Det var riktigt roligt och jag fick upp min fisk efter många kast haha! Vi stannade där till halv åtta då vi drog oss hem för det började regna.
IMorgon har jag kemi prov, och det känns ju bra att jag inte tränat i helgen.. Jag har haft fullt upp hela helgen med födelsedags kalas och fiske. (måste bara berätta att igår åkte vi go kart i örebro och det var så jäkla roligt! Ska jag göra om snart!) Men jag läser imorgon.. Så får vi se hur det går.

Nu känner jag hur trött jag är och om jag ska komma upp imorgon så ska jag nog lägga mig snart!

Vi hörs kanske imorgon, pussar och kramar!

Ps. Jag har slingat mörkblonda slingor i håret och bilder kommer snart!
Ds.


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)