Yes!

Ändrade planer igen, haha! Jag och Daniella ska tälta idag. Det kommer bli mysmys, har en massa jag vill berätta för henne så det kommer bli riktigt roligt! Vi har ju inte träffats sen skolavslutningen som var i torsdags?! Ojoj, fast det är ju rätt mycket kvar av sommarlovet haha.
Nu kollar jag på Jessica Simpson's the price of beauty, och nu är de i Japan och är på ett spa. Jag har sett det här avsnittet förut men det är så bra så det gör inget att kolla på det igen. Fast jag måste dammsuga innan mamma kommer hem, och det är om typ 10-15 min.. hmm, hinner jag? Nej... äsch :)

Sen har jag kirrat biffen också! Jag ringde trafikverket för att boka teoriprov, men det är sån jäkla kö så jag fick vänta i mer än 15 minuter men tillslut kom jag fram! Så den 25 Juli smäller det! Nu måste jag bara plugga stenhårt så jag tar det där jäkla kortet! Jag ska ju snart övningsköra och ta körkort om något år så.. haha.


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)