I had the time of my life!

åh, skolavslutningen var riktigt festlig! Mat, underhållning och dans. Väldigt mycket dans haha! Det var svettigt på slutet då alla stod i en klump mitt på dansgolvet och gav järnet! Grät i bilen hem då det slog mig att jag aldrig kommer gå i samma klass efter sommaren, inte samma lärare ingenting detsamma som det varit de tre senaste åren. Och för första gången i mitt liv ska jag byta skola helt. Jag har gått mina 10 år på samma skola och nu helt plötsligt ska jag inte det. Fast det blir ju alltid bra tillslut bara man vänjer sig. Men jag blir så deprimerad när jag tänker på det.
Idag har jag ont i fötterna och vaderna efter all dans igår. Sen har jag även ont i min hand eftersom jag spräckte en blodådra när jag dansade så jag har en blå fläck på handen, ajaj.

Jag har inte gjort sp mycket idag, bara legat i sängen och kollat på Trassel typ 3-4 gånger på rad och deppat, hah! Sen skulle jag till Jossan på myskväll men nejnej, ingen hade lust att hämta mig så då fick jag stanna hemma buhu..! Men istället gjorde jag test och jag blev godkänd på båda, så nu hoppas jag att jag är klar att bara göra det stora provet, mamma mia!
Imorgon ska jag jobba också så det blir upp tidigt för mig, typ något runt 7! Hej sommarlov med sovmorgon.. Men som tur är så är det bara en dag så jag har hela lovet på mig att sova.

Puss och kram, och framför allt glad sommar på er!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)