hello Orange!

Åh blonderade håret idag.. och resultaten??? Vitt, gult, morotsorange och sen brunt.. Lite panik eftersom det är avslutning på torsdag.. Känner inte riktigt att jag vill gå såhär, men mamma och jag ska färga igen imorgon. Hoppas och håller tummarna på att det blir iaf lite snyggare än det är just nu.. OMG
Idag var det klassens dag och då var vi först vid pr och chillade (och jag blev neddragen i vattnet med käderna på, så jag och eve drog hem t moi och bytte om till torra kläder!), sen drog vi vidare till pizzan men jag och sofie delade på en sallad, smalisar hehe. Sen tömde vi ICA på godis, dricka och frukt. Ajaa, kanske inte hela men det kändes som det iaf, hah! Vi köpte jordgubbar också, och allt kostade över 300 spänn! Tjockt :) 
Vi kollade på någon rolig film (som jag inte vet vad den heter eftersom ingen svarade när jag frågade?) Adam Sandler och Jennifer Aniston var med så om det är någon som vet vilken film jag snackar om så skriv gärna!
Nu har nästan alla kattungar öppnat ögonen helt och de är så sjukt mkt gulligare med öppna ögon än med stängd! men det kunde ni kanske gissa, haha!
Jag sitter just nu och funderar på om jag ska köra lite zumba eller glassa framför tvn.. Det lutar åt zumba eftersom jag måste börja träna igen (buhu) men glassa vid tvn låter så jäkla inbjudande!!
Nej nu ska jag och mitt morotshår gå och dryga llite. byebye!
åh gud!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)