who run the world?

Först ville jag bara säga att jag är jätteglad att det har blivit fler som besöker min blogg! :) Hoppas jag får er att vilja fortsätta läsa min blogg, jag ska göra mitt bästa! :)
Just nu så kollar jag lite fina bilder på Weheartit.com...
(Bli medlem där så kan du "gilla" bilder från olika hemsidor, och så kan vi ju följa varandra där (: )
.. och lyssnar på musik, just nu E.T med Katy Perry och Kanye West! Riktigt bra låt, och hon är så snygg! I alla fall i slutet av videon, annars ser hon lite läskig ut haha.
Ska nog dra ut och springa en sväng sen. Jag har bestämt mig att eftersom det är 5 veckor kvar tills första matchen är, så ska jag hårdträna för att komma i form! För att göra det så ska jag springa, åka inlines och antingen köra Zumba eller någon annan av de träningsvideorna vi har! :D
Apropå ingenting, Amanda håller på att dö av skratt p.g.a min felsägnig.. Telefonen ringde och min morbror frågade om min pappa var inne och då svarade jag att han -klöver- ved.. Fast sen kom jag på att det heter klyver.. Tur att det var han och ingen annan, haha.
Vad har ni alla gjort idag då? :)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)