Rise and Shine!

Hejsan allihopa!
Just nu sitter jag på altanen och kollar lite på facebook och bloggar lite. Små pratar också lite med mina päron som sitter och rensar ärtor, mums! Vi odlar ju egna sockerärtor men de som de rensar har mamma och min lillebror plockat. Min ena hund, Joey, springer under bordet och käkar upp alla ärtor som de tappar haha. Glupska hund :)

Idag har jag inga riktiga planer, förutom att packa sovväska till imorgon (då jag ska med Hanna till örebro och sen sova hos henne) och ikväll blir det träning! Sprang ju inte igår eftersom det blev så sent så jag springer nog extra eller åker inlines med mamma sen.
Vad har ni för planer för idag då?

Bara 5 dagar kvar tills jag ska göra prov, nervös!   Jag drömde förresten om det inatt. Fast den var lite konstig, som drömmar brukar vara, men jag klarade provet! Och nu vet jag inte om det är bra eller dåligt?! Alltså att jag klarade det i drömmen och det betyder att jag inte klarar det i verkligheten, eller att jag klarar det? det är nog bara jag som är nojjig, haha :c

 två fina bilder i repris!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)