Frisk!

Ah jag har inte bloggat på några dagar för jag har varit magsjuk.. Natten till måndag vaknade jag klockan 00.06 och kunde inte somna om, sen en timme senare spydde jag. Och sen gjorde jag det varje timma till klockan 7-8 när amanda skalade en mandarin åt mig, sen spydde jag inget mer. Igår hade jag bara ont i magen och huvudet och låg och kollade på film hela dagen och sen på kvällen tvingade jag i mig två skålar med hallonkräm och sen mådde jag bättre. Idag har jag ätit frukost och den har lyckats hålla sig kvar i magen och jag ska nog snart äta lite mat. Härligt att äta igen! Imorgon ska jag förmodligen till skolan igen. Lite kul i alla fall, var taggad i söndags och ville absolut inte bli sjuk..

Min mobil som jag la in en bild på för nån dag sen, jag gjorde en omstart på den så alla mina kontakter försvann, jippiie... men jag har väl alla snart igen hoppas jag.
Nu ska jag nog kolla på Zorro med Amanda.
Hejsvejs!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)