you´re poison in my head..

Hejsan allihopaaa! Åt precis varmamackor, mums. Så nu ska jag sätta på en film och sticka lite, och om ca en timma så är det träning. Vilket jag behöver nu när jag fick godis i alla hjärtans dags present, haha!

Idag gjorde jag två prov och ett läxförhör. Lite sliten nu asså, jaja. Direkt på morgonen så gjorde jag kemi prov på eld och brand vilket gick helt OK faktist, eller ja jag hoppas att det gick bra! Det var väl nån fråga på slutet som jag inte riktigt fick till men... Sen var det franska provet och det gick faktiskt också ganska bra, bättre än jag trodde! Fast sista uppgiften, när vi skulle skriva om antingen min familj och jag eller min garderob, så skrev jag lite random i slutet. Jag skrev att jag hade en lillebror och en storesyster och vad de heter sen vad mina föräldrar heter, sen att vi har två hundar och tre katter, att vi bor i ett grönt hus och sen att vi inte har någon häst.... Haha.. jag vet egentligen inte varför jag skrev det men jag antar att jag ville fylla ut det lite, och visa lite mer att jag lärt mig nekande blabla vad det nu heter, haha. Jag skrev Nous n'avons pas de cheval, vilket jag hoppas betyder att vi inte har nån häst.. o: Vi håller tummarna!
På engelskan hade vi läxförhör som var jätte konstigt! Hon sa att läxan var på idiotomer (?) som t.ex you're pulling my leg (du skojar) och sen själva pappret så skulle man översätta till svenska...? Ahja, jag skrev på allt och hoppas att det var rätt. Sen spårade lektionen lite och joel lyckades få sekund visaren på klockan att bara snurra snurra och sen hade Gabbe ner den frånb väggen, eller just ja.. det var ju inte hans fel. Så hela klockan typ sprack... Grattis den höll i lite mer än en månad...!
Imorgon är det fredag och sista dagen innan lovet, jippi! Jag har typ fullt upp på lovet med att vara med Hanna, vara med Danni och sälja toapapper, kanske åka till Johanna och fira henne...

Nu ska jag kolla ut någon film, Hejsvejs!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)