I can't stop thinking about you...

Ligger just nu och gosar med katten i sängen och kollar på Simpsons. Har verkligen ingen lust till någonting och vill bara gå och lägga mig och sova. Måste försöka vända tillbaka dygnen.. Måste ringa idag och fråga om jobb, annars får jag låna pengar till bion på fredag.. Vill bara bli av med alla mina skulder så jag slipper tänka på dem.. På fredag ska jag ju också leta reda på något att ha på nyår, Daniella och Jossan hänger med! Perfekt då får man lite råd ;) 

Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt och inte vara uppe till klockan 3-4 som jag varit de senaste dagarna.. Kan det vara därför jag mår illa typ hela tiden och bara lever på kaffe på dagarna?? Jag förstår inte vad som är felet på mig ibland.. Kan känne mig superhungrig ibland men när jag äter så mår jag illa och får inte ner en bit! Och jag som brukar kunna mula i min mat?? Hoppas på att jag blir bättre i alla fall! Inget ska få förstöra mitt nyår!
Ha en fortsatt bra kväll, och kanske gör ett videoinlägg senare! Tycker det är rätt roligt faktiskt, ser så rolig ut haha (:

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)