Modelljakten 2011!

Kom precis hem från stan, jag, Daniella och Jossan kollade på Kenza och Andreas Wijk (han var en riktig pudding på riktigt med!!) och vi lyckades få platser nästan rakt fram! Men det var lite dåligt att värsta långa "fjortisarna" hamnade framför oss, men jag såg rätt bra endå! Så ni får kolla på kanal 5 play sen om ni ser mig, det gör ni nog för jag vart garanterat med en hel del ;) En gång lipade jag och Daniella faktiskt! Men sen drog vi innan det började för det var så mycket folk och det var jobbigt att släpa på datorn..! Så då gick vi och käkade tror jag :)
Jag köpte inga linnen.. Men jag köpte en fin poncho och sen ett par snygga brillor (som det kommer bild på senare!). Nu ska jag gå och fixa mig en kopp kaffe sen drar jag på träning!

Puss hej, hörs kanske senare!


Inge kul att köra moppe i regnet direkt..! :( Rätt kallt och blött!



Torr!

Kommentarer


Rebecka

Du skulle nog kanske gilla bloggen http://klackarnaitaket.nu , hon bor också i Örebro :D


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)