lov!

Påsklov och det känns sjukt najs! Jag har längtat efter lovet och efter att få ta det lugnt( fast lugnt har det väl inte varit direkt, hehe) och så åker vi ju till spanien på torsdag! Det ska bli så jäkla skönt, träna varje dag plus semester! Inga fel alls. Imorgon ska jag och några från klassen grilla, fira eve och sova i husvagn. Eve fyller 16 imorgon så det ska firas haha! Idag var vi och påskade lite för några grannar, inte bara min familj utan en hel del barn och vuxna. Jag ooch Amanda gick som Paradis Oskar och Rasmus på luffen (jag). det är dåligt att jag inte kan lägga in bilder i mobilen men jag kan säga att jag hade mossgröna shorts, en rutig skjorta, hängslen och en hatt. Sen var jag alldeles sotig i ansiktet och hade lite skägg. Min klädsel hade varit perfekt om jag hade haft ett par andra skor, haha! Jag hade ett par svarta converse.. Matchande jag vet! En urfattig luffare i märkes dojjor.. ujuj inte illa haaha! :D På lovet har jag inte gjort så himla mycket (egentligen hr ju inte lovet börjat utan det gör det imorgon) fast vi hade match i fredags som vi förresten vann med 4, eller 3-1! Sen efter matchen följde jag med eve hem och sen drog vi till Lena. Det var riktigt trevligt där (så länge det varade om jag säger så, haha) Just nu ligger jag i den ursköna soffan mamma köpte på erikshjälpen i Linde Tjag kan inte fatta hur någon velat bli av med den?!) och kollar på tv. Det är riktigt mysigt och jag har mitt täcke också. Perfekt nu när detä r lite kyligare ute :) kramar!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)