Vinst

Jag kom hem för typ 45 min eller så. Då gick jag på toa för jag höll på att kissa på mig, haha. Sen sprang jag ut till vägen och hämtade mammas cykel som stått där i typ en vecka nu x) Jag känner mig duktig för jag sprang ju även fast vi hade match idag (:
Vi vann med 6-1 och jag gjorde ett mål! (: HAPPY-FACE!
Så nu är jag lite extra glad :) Det är mitt andra mål jag gjort på match, det andra var på Örebrocupen (: (Y)

Tummen upp tjejer! verkligen!
Fast en massa skratt blev det ju oxå därborta (: T ex så såg den ena ut att komma direkt ur en av sagan om ringen filmerna, den andra var lite små tjock och pratade som en kille och trodde att hon kunde allt om fotboll.. Och så fanns det en riktigt bitchig en! :D Taskigt humör, mens?

Sen blev ju Eve skadad och fick åka ambulans till sjukhuset, med troligen en spricka i smalbenet! ): Eve med sin otur råkar jämt illa ut! KRYA PÅ DIG EVE! (L)

men nu ska jag bara kolla lite och sen ska jag ta med mig kvällsmat ner till rummet och kolla på tv o mysa i min säng. God natt!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)