Tisdag

Idag slutade vi tidigt från skolan och det var jäkligt skönt kan jag säga! När jag kom hem åt jag lite soppa och spelade Gh. Jag blev klar med mina mongo tofflor idag btw! :D Istället för ett par gjorde jag två :) Ett par med lurvigt zebra typ och ett par i fleece med leopard tyg :) blir kanske att jag tar på mig ett par imorgon vi får se :) åh myysiga asså! rekomenderas att göras :)
Sen dammsög jag lite och sen drog jag till träningen (: efter det var det möte direkt, en massa prat och fika! :D och jag som egentligen inte ska äta sånt eller dricka saft men det blir en rejäl springtur imorgon kan jag lova! 0.O
Men nu ska jag äta upp så jag får duscha, hej på er!!

btw samma fråga igen, hur ska jag få min blogg mer intressantare?? ): tar gärna emot kritik! (:

kram!



ena paret av mina tofflor :)
och de andra ser ut såhär:



GODNATT

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)