Studiedag!

Åh det är så härligt med studiedag!
Kom nyss ut från en härlig och varmt dusch! Nu ska jag kolla vad för kläder jag ska ha på mig, för idag ska jag ju köra moppe! :D Och efter det blir det marieberg! (: Får se om jag köper nå kläder eller bara saker till mitt rum(kommer garanterat köpa kläder...) Blir ju alltid så menmen (: kläder är awesome, right?
Imorgon blir det skola igen.. Men kort dag så helt OK.
Jag är väldigt trött idag eftersom jag kollade på jackass, Nitro circus, The dudesons in America typ hela natten, + att jag vaknade klockan FYRA och hade världens jävla huvudvärk. Spydde gjorde jag med, men det var bara som en liten 5 krona så no big deal.. Var väl nått jag fått i mig.. Sen tog jag iaf alvedon och lyckades somna, hoppas att jag inte blir sjuk Så mycket i skolan så det skulle bli kaos att bli sjuk just nu. Men jag får mula honungste och ta det lite lugnt.  Nej nu ska jag kolla busstider till Linde..

Hejdå kram! (:


så jävla cool


Kommentarer


sv: vilket..?


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)