kväll

Nu börjar denna söndag dra mot sitt slut.. Just nu sitter jag på mitt rum i mörkret och lyssnar på musik (som jag precis laddade ner ♥) och kollar på olika bloggar. Ska nog ut och springa idag för jag åt Pannkakor med smällt choklad idag så, plus att det blev godis i helgen. Ojojoj, ajjabajja sara! haha (;
Kom på nyss att det är Orienteringsprov imorgon!!!!! O: Jag är bergis på att jag kommer virra bort mig i skogen nånstans och bli bortrövad av en trollgubbe! o: No way att jag tänker orientera! Ååååh orkar inte!
Jag ska vara duktig och lägga mig tidigt idag, tror jag ialla fall. haha, kommer säkert vara uppe och kolla på tv eller nåt (: Men så skare ju va? eller hur!
Nä, nu märker jag att jag bara pratar strunt, så hejdå och godnatt! (: KRAM



en utav mina favorit låtar just nu!


Love it!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)