Imorgon är det fredag!

Hej, idag är det torsdag och det betyder att IMORGON ÄR DET FREDAG vilket innebär LINDEMARKEN!! (:
Jag ska gå med Daniboy och eve tror jag :) Sen ska daniboy sova här, i min säng! m-m-mys!

För en stund sen kom jag hem från träningen. Då sprang jag ut till vägen och hämtade hem mammas cykel, så efter det var jag helt slut! Men gud så skönt det är att vara dödstrött när man gjort något bra! :D En helt ggrym känsla asså!
Jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg för jag vill komma i säng tidigt för gud så trött jag var imorse! o: Inte ens kul ): + så har vi idrott direkt på morgonen ): (N) Gillas inte!
Oj just ja (: Idag körde jag Amandas moppe igen, flera gånger ut till vägen och tillbaka (: Nu kan jag vända utan att sätta ner fötterna och stolt för att vara andra gången jag kör på riktigt! (förut kkörde jag en liten kort sträcka så det gills knappt!) Jag känner mig duktig och att jag kommer klara körningen som börjar på måndag! Och det är perfekt för då har vi studiedag! :D Det gillas däremot!

Nej nu ska jag kolla bdb, o fb och sen ska jag kolla på tv :)

CIAO!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)