God morgon!

Godmorgon allihopa! Just nu sitter jag här framför datorn med en kopp kaffe och tre knäckemackor! Jag hade tänkt sova lite längre men pappa och Adam skulle åka nånstans för Adam hade match tror jag, och Ruth ville inte sitta i buren och hos mig vill hon bara gosa. Så då fick jag kliva upp.. Idag fick jag min mens också. Då var det dden som spökade igår som jag misstänkte :D
Senare idag blir det match i Östansjö tror jag det hette.. (; Hoppas att det är bättre väder där än vad det är här.. Och att det inte finns några myggor! Jag är seriös, jag har myggbett över hela benen! s: Hemska varelser.
Men nu ska jag kolla om det finns nån film jag kan kolla på sen ska jag nog kolla vad jag ska ha på mig (:
Btw, så fick jag lite nya kläder igår! (: Saker jag kan nämna bara lite snabbt:
* en jätte söt vit och röd randig tröja
* en rosa rutig skjorta
* några linnen
* några lite mer festliga tröjor
Och sen köpte jag Amandas sjal igår för 20kr! (: great.

kram

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)