Fredag äntligen!

Nu är det efterlängtade fredag! Grymt skönt med helg och lite vila nu när jag känt mig lite hängig i slutet av veckan..
Såg att jag inte skrivit sen i måndags då det var studiedag. Körningen gick jätte bra och i tisdags när jag körde i trafik gick det också bra! Fast jag höll på att bli överkörd två gånger, ena gången av en tant som inte såg mig, sen en turk som körde i 190 :D Nästa gång blir det att köra på 90-väg! Spännande ju ;)
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket i veckan.
Bara att idag var det strapatsen och jag var inte alls taggad.. Fast som tur var så va det sista gången för min del! Danni och jag gick hela, som vanligt, hihi. Vi gick och pratade mest. Nu har jag inget intressant att berätta så nu säger jag ha ett bra slut på fredagen så hörs vi en annan dag!

Jo just ja, idag hämtade mamms o papps vårat badkar och sen ikväll blir det tacos! mums! (:









 en gammal bild från typ förra året.

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)