Rrrrrandommmm

Pppower, typ..

Drack precis kaffe, vilket inte var så smart eftersom jag ska sova nu? ahhaah, clever jag vet! Men jag ska läsa min sjukt äckliga bok så jag kanske blir trött(eller så jävla rädd att jag ligger vaken hela natten??) Tur att jag har min egna natt..vafan heter det nu? ögon? Jaja, whatever haha! De är iaf söta :) och lite kantiga, men jag ska ju inte titta på dem jag ska ju sova? Imorgon ska jag till skolan, nanananananananana. Och sen blir det träning, träning! Och faan om jag inte är slutkörd när jag kommer hem för då blir det en spring tur, jaja! För här ska man komma i form! :D inte ligga och lata sig här inte, näjnäj! motion och nyttig mat från och med nu, inte gå och deppa! ;) Brb, har vatten i örat sen jag duschade...
-----------------------
Så fixat! men damp? och vad sägs om nej? haha vissa människor är väl för underliga! :D
men nu pratarjag struntstrunt!

btw, så har jag insett nu att jag faktiskt saknar dig.. Jobbigt att inse det nu när det är flera veckor innan vi ses igen.... F-A-I-L
Men sånt är väl livet? Förjävligt.. hejdå

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)