duktig!

nu har jag varit riktigt duktig! Jag gjorde franskaläxan när jag kom hem och sen tro det eller ej, så snörade + packade jag alla lampor mamma lagt fram! :D tog väl en sådär 2-3 timmar men men, jäkligt ont i fötterna har jag nu kan jag säga! kommer jag kunna gå imoron? nä.. Apropå imorgon, taggad på fysikprov med bok? :D knappast.. Kommer gå illa fast vi har boken :) Och så är det ju sista dagen i skolan på sisådär TRE VECKOR! :D najsnajs!
Men nu ska jag lägga mig i sängen och antingen läsa, eller kolla klart på superheromovie :D haha!
plus att imorgon har vi långlång rast, och då kanske det blir film i filmsalen? (: trevligttrevligt med mina tjejer! :D
ciao!






btw, så måste jag VERKLIGEN färga mitt hår, helst imorgon! för mina päron är inte hemma i helgen, dampdampdamp. men ja kommer säkert få gå i mitt gräsliga utväxt jävla fitthår... diediedie


Men surprise dååå!? näfan, det här viste jag frånförsta början, och ändå lyckas du? otroligt vad dum man kan vara ibland...!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)