ÅH NEJ

Jag tror att jag håller på att bli sjuk! ): Mår sjukt illa, är trött (slocknade vid ca 10 varje kväll i helgen?!!!) och så är jag sjukt seg i kroppen.. PLUS att mitt jävla knä inte blir bättre! Och vi som har inneträning imorgon, men jag ska träna endå (:
Nu lyssnar jag på musik och myser i mitt nystädade rum. Fick städhets och städade riktigt ordentligt, rensade, dammsög, dammade, tvättade fönstrena, böt gardiner och böt sängkläder :D Fräschar upp det ännu mer med doftljus (: Smaskens!
Igår laddade jag ner en massa musik också, samt Linkin parks låt The Catalyst som är min nya favorit låt! SÅ jäkla mäktig, och jag älskar alla Linkin Parks låtar nu! :D Blir nog sängen snart, så jag kryar på mig!

Hejsvejs!

MIn favorit låt just nu!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)