Rainbow

Hallojs!
Jag kollade nyss på tv, Brooke knows best, men sen tröttnade jag när det var avsnitt man redan sett så jag tänkte kolla vidare på Vampires suck som är en sjukt rolig film! :D Garvade ihjäl mig igår natt när jag kollade på den! Men jäkla icefilms suger eftersom man bara kan se typ 75 minuter? Sen måste man vänta typ 50 minuter innan man kan kolla vidare, och det har man ju ingen lust med? Right!
Idag har jag bara chillat framför tvn och varit seg hela dagen, kanske styrketräningen från igår som spökar???? Haha, vem vet. Ja vet iaf att jag har jäkligt ont i underarmen efter en maskin igår! o; Men det var riktigt kul och skönt att träna! :D Lite omväxling i vardagen för mig som har styrketränat en gång tidigare.
Senare idag vet jag inte alls vad jag ska göra.. Ska lägga mig tidigt i alla fall för imorgon ska jag och Amanda en snabbis till örebro och jag ska kolla efter lite böcker att köpa och sen kolla hur mycket pengar jag har på kortet, om man kan handla nå kläder ;) ;) Och sen efter det blir det MATCH i FRÖVI klockan 14.45, kom och kolla! :D
pluuusss att jag ska få en JÄKLIGT EFTERLÄNGTAD SYSTEMKAMERA! :D
länkar den så ni kan kolla på den om ni vill, för jag orkar inte rabbla upp alla bra saker med den :)
kodak easyshare z981

NU ska jag kolla på filmen, hejdå! :)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)