It´s a party in the USA!

Nu har jag precis duschat och danni gick precis in. Vi kom hem från innebandynatten för typ en halvtimme sen eller nått sånt. Jag är alldeles slut nu och känner att jag behöver sova! Men danni och jag ska typ kolla lite runt på hennes minidator och sen lite senare lägga oss.
På innebandyn givk det väl sådär, vi förlorade alla matcher men vi gjorde oftast ett mål iaf! men allt handlar ju inte om att vinna utan att ha kul, och jag hade verkligen jätteroligt! Jag och Eve hade kul i örebro också! Vi spanade in en massa snyggingar på donken och systemet! Och lite pinsamt var det väl men det stoppade inte oss ;) haha! Sen passade vi på att kika lite i den jäkla kön ifrån marieberg som vi satt fast i i typ 20-30 minuter!! Men det var också kul, och vi har inte varit på jätte länge! Btw så köpte jag nya vinterskor! Ett par brun/beiga med värsta luddet i! :D Jättemysiga!
Jaja, nu är danni klar och vi ska väl kolla runt lite :D
godnatt!! <3

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)