How to save a life

Halllojs.
Kollade på idol nyss men tröttnade och gick ner hit istället för att kolla vad för kläder jag ska ha till Johanna imorgon. Bär dit med mormor och morfar vid typ tio och sen är jag där över dan, vill stanna över natten men mamma blabla..
Hoppas vi kan ses en annan gång då jag och amanda kan stanna längre <3
Min säng ser fortfarande ut som en katastrof så jag måste nog städa den för jag funderar på att lägga mig och kolla på nån film så jag kommer upp tidigt imorgon... kanske skulle vara smart.
Det slog mig just att lovet snart är slut. Vet inte om jag är sugen på att gå tillbaka till plugget... + att vi har två prov den första veckan, franska och engelska, kan det bli bättre..?
Jag måste färga mitt hår också, innan plugget börjar så jag blir av med min jäkla utväxt, men jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med min sidecut..? Jag ska raka den lite till för den har växt otroligt mkt på bara tre veckor eller vad det är! Men ska jag färga den också? eller ska den vara ljus? Och lilla flärpen på kanten? ska den färgas i samma eller en annan färg? Mamma tyckte att den skulle va typ blå, men det vet jag inte. haha! Jag har kanske hittat en färg jag skulle vilja ha. Den är först lite åt det röda hållet sen lite ljusa slingor.. hmm.. funkar det på mitt hår? Får kanske testa och se, annars blir det brunt eller svart?  får vi se senare iaf

kraaam!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)