Ensam hemma

Halloj! Idag vaknade Amanda och jag vid nio av att telefonen ringde fast bara en signal, och sen för att Ruth ville ha mat (: Sen kolla de vi på tv och åt frukost och sen tog vi en liten promenix med Max. Efter det här inlägget ska jag ta en dusch.
Igår skulle jag gjort ett inlägg, fast det gjorde jag aldrig för vi åt bakad potatis med vitlökssmör och någon röra, och det var super gott! och hade Rosa marathon (fast det blev typ 4 avsnitt HAHA). Sen sov vi i mami o papis säng! :D
Sen nu hela eftermiddagen ska jag vara katt/hundvakt för Amanda ska typ till nån kompis och grilla eller nått så då kommer jag vara ensam, så om det är nån som vill komma över en sväng så skulle det vara bra! (; Eller så passar jag på att damsuga lite, för Ruth är väldigt duktig på att skvätta ur all kattsand ur lådan vilket är mindre kul att trampa på haha (: Men bättre med sanden än själva avföringen på golvet om man säger så! :D nä, Usch. Jag är väldigt glad att hon är rumsren!

OCH IDAG ÅKER HANNA TILL TYSKLAND! och jag som ville tälta med henne! ): Fast det tar vi sen när hon kommer hem! :D
Jaja, skriver nog lite senare..
Bye


Haha, så hysteriskt rolig, men grymt äckligt! cx

Haha, han verkar lite störd (;

HAHA lyssna när han skriker! Och när pappan skriker tillbakax)




haha bara några utan hans sjukt sjuka men roliga videos! HAHAH helt galen kille som jag gärna skulle vilja träffa och se hur han är bland folk (; (;

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)