Skoldagen, helt OK!

Skolan var nästan helt jobbfri! Vi hade bara engelska och sen typ en halvtimmes plus hemkunskap, resten av dagen gick jag och Danni runt och kollade på de olika skolorna från länet som var och gjorde reklam för sig. Fast vi kollade bara på john bauer och resten pratade vi bara en snabbis med. Haha förutom Jensen då, han pratade i typ en halvtimme nästan och jag trodde att jag skulle somna! :C
Och på hemkunskapen gjorde vi en massa verkligen! Jag och Danni gjorde...hmm... attans jag har glömt vad de hette! o: Men jaja, det var nå kakor i alla fall. Sen gjorde Ilmo och Lena jätte goda knäckkakor och Sara gjorde jordgubb och hallon smoothie tror jag att det var! Den var också jätte god! :) Det gjorde vi bra hörrni!
Det dåliga med onsdagar med hemkunskap på slutet är att man kommer sist in i bussen om man inte springer.. Så jag hade nästan ingen stans att sitta. Men jag fick sitta bredvid en liten tjej, haha.

Just nu lyssnar jag på A love letter Christmas med R. Kelly. Den är mysig, lyssna på den på spotify eller vad du nu har! :) Och så ska jag fixa lite te och mysa på mitt rum! :)
Tagga jullunch imorgon! Undra om man ska skippa frukost..? fast nää.. Då kommer jag hinna dö innan lunch så en petit dejéuner blir det!

Vi fick veta våra betyg i SO idag också! Jag fick 2 vg, historia och geografi tror jag, och sen 2 g, samhällskunskap och religion, men vi jobbar med religion nu så han kunde inte sätta ett högre betyg (: Tummen upp på det!

Nej nu ska jag gå och fixa mumsigt te, hare så bra, hejsvejs!


R. Kelly

Kommentarer


sv: ja, verkligen!! :DD


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)