puh, plugga..

Nu ska jag sätta mig och göra klart hemkunskapen.. eller ja, försöka ialla fall. Den ska ju vara innlämnad imorgon, plus att betygen ska vara satta! Lite nervös är jag ju! Men Thomas sa att jag hade höjt mig i ett so-ämne från G till VG! :D hoppas det!
Imorgon blir det chill-dag. Vi slutar efter lunch (12.00). Och sen blir det förhoppningsvis träning för mig. Jag har fortfarande ont i ryggen men jag tror att jag ska vara med, för jag vill träna!

Och så tror jag att jag håller på att bli sjuk..! ): Jag mår illa just nu och sen är jag trött.. Jag vill inte bli sjuk nu när det är så nära till julafton! Det är ju en vecka kvar på fredag! :) Taggad! Julen ska firas hemma hos farmor och farfar med massa god mat och paket! :) Mysigt.

nä nu ska jag fortsätta med pluggandet, hejsvejs!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)