Long time ago

Ojdå, jag har inte bloggat på jätte länge!

Idag våldsväcktes jag av max som rusade upp i min säng och gav mig en liten kyss (: ååh, så skulle jag vilja bli väckt varje dag! haha. Nej men då insåg jag att jag var utsvulten så jag pallrade mig upp ur sängen och gick till resten av familjen som satt klistrade framför tvn, ovanligt. Sen satte jag igång wii och spelade lite donkey kong ;D
Och nu tänkte jag plugga lite. Jag har ju Franska läxa då jag ska skriva om min frukost och sen hemkunskap då vi ska inreda vår lägenhet och en massa... Jag hade gärna gjort något annat men det måste göras eftersom betygen ska vara satta på onsdag tror jag att det var? Så nu gäller det att plugga stenhårt.
Fast riktigt så stenhårt kan jag inte säga att jag pluggat. Fick ig på matteprovet, men matte är inte min starkaste sida och provet var jättesvårt! Fast jag fick ialla fall fem rätt! :D Jag trodde att jag bara skulle få typ två.
Nä undra om man inte ska börja plugga nu så man får bra betyg i ialla fall nått ämne. Hejsvejs!


lite halvt söt bild från igår hehe




tänkte bara påpeka att mina katter är knasiga. Först ligger de i min säng och tvättar varandra och man tänker; ååååh va gulligt! Men i nästa stund håller de på och har ihjäl varandra..? 8o  inte lika gulligt (;

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)