LOL :-)

Hejsan!
Just nu så äter jag lite naturell youhurt med blåbärssylt och banan, mums! Och så spelas just nu Travie McCoy - Need you.
Idag har jag inte alls gjort så mycket, följde med mamma en sväng till Ica och sen har jag kollat på tv och suttit här... Inga planer för ikväll heller, jag ska nog bara kolla på en film och mysa i mitt nystädade rum! Just det! Jag städade rummet igår! Ordentligt också. Jag plockade, dammsög, dammade och skurade golvet. Allt det för att jag fick ett par röda gardiner av mamms. Lägger ut en bild i slutet av inlägget så ni får se. Så skönt med noggrant städat rum. Jag skulle nästan kunna äta på golvet! Fast usch, nej.. haha!
Sen har vi haft problem med internet och hemtelefonen, inget fungerade i morse. Men helt plötsligt så kom det tillbaka! Jag vart glad att internet funkade, men telefonen kunde glatt fortsätta vara tyst!

Jag är julpyssel sugen, men jag vet inga pyssel och vi har typ inte nå pysselsaker heller.. tror jag ska kolla efter lite pyssel (: Kanske länkar lite också.

Hejsvejs!

Mums!



Före:
Såhär såg rummet ut innan.. Fast jag har dammsugit där, så lite värre..

Efter:



Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)