Aj min rygg!

Halloj!
Blir ingen träning för mig idag..! Jag har jätte ont i ryggen ungefär där vart njurarna sitter (sa päronen) och jag har ingen aning om vad jag har gjort!? Pappa frågade om jag hade blivit kall eller nått, men jag har inte direkt legat ner i snön eller så, haha! Och jag har inte gjort nått på idrotten eller träningarna.. Så jag har inte riktigt nån aning. puh.. Får väl vänta och se om det blir bättre... Hoppas att det är bra tills på tisdag för jag vill träna! o:

Eftersom jag inte ska träna så ska jag nog plugga lite.. Jag pluggade inte ett piss igår fast jag sa att jag skulle.. Så då får jag göra det idag då, både franska och hemkunskap.. men franskan går nog rätt så fort att göra :D

Jag måste bara påpeka att vädret är himla vackert idag! :D Hos mig skiner solen sjukt mycket och typ inga moln på himlen! :) Tog några fönster bilder för jag vart sugen på att ta kort idag igen, men det vart genom fönstret istället (:

kram!


ja lite halvdassig bild på det underbara vädret! :D

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)