Åh jullov!

Idag var sista dagen! Jätte taggad var jag för vi fick ju våra betyg! det här fick jag:
- Bild VG
- Biologi G
- Engelska VG
- Fysik G
- Geografi VG
- Hemkunskap VG
- Historia VG
- Idrott och hälsa VG
- Kemi G
- Matematik G
- Moderna språk, Franska VG
- Musik G
- Religionskunskap G
- samhällskunskap G
- Slöjd VG
- Svenska VG
- Teknik G

Rätt nöjd över mina betyg, 9 VG och resten G!
Jag tog en massa bilder med, men jag vet inte om jag orkar lägga ut dem nu, blir kanske en annan dag. Annars finns de ute på min Facebook, Sara Jansson.

På fotbollen idag så hade vi fotbolls träning, med julklapps byte och fika. Jag fick daniellas och det var en Aladdin ask och en film med finfina bilder på laaget. Den här filmen grät man i alla fall inte till! Som med den andra julklappen jag fick av henne. En jätte fin film med en massa söta/fula bilder på oss från åren som gått och till sist en random video på mig! den är så fin att jag lagt den bredvid sängen! Daniella fick ett brev av mig på fyra-fem sidor plus en kopia på en sida från min dagbok, hihihihi.
Just nu kollar jag på Morden i Sandhamn, och funderar på att lägga mig i sängen och kolla istället för att sitta här och frysa!
Imorgon taggar jag pepparkaksbak hos familjen Tegin! Då ska Hannapannna och jag byta julklappar, hoppas hon gillar sin nu! :) Vad ska alla göra på lovet? Jag har inte så mycket planerat förutom att jag förmodligen ska till Johanna, örebro cupen, och på nyår ska jag till sofie och spela Wii hela natten! helt OK. Men om nån vill ses och hitta på nått så slå en pling! :)
Hejsvejs natts!



Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)