Kommentarer


huhu, buhu som om jag bryr mig lilla vän :) du lägger dina ointressanta åsikter på min blogg och jag på din (:



jag bryr mig inte om du tkr min blogg är tråkig (:

jag bryr mig inte om jag inte är kändbloggare jag skriver för att jag vill och när jag vill så ta och skaffa dig ett liv gumman (:


Men herregud, jag stavade fel ojoj ska du skriva det på en lapp och rama in med så du kommer i håg, jag stavar inte bäst i världen men herregud vad spelar det för roll (: ?

jag gick inte i lilla gruppen för jag behöver inte sånt men man kan ju börja undra vart du satt om dagarna ? i särklassen elr?



Och vartfan fick du donkan ifrån ? va?

och om det nu är så tråkiga och onödiga kommentarer/åsikter varför fortsätter du då (: huhu , inget du har funderat på skulle jag tro, inte mitt fel att ni är två småglin som behöver psykisk hjälp (:

ingen här bad dig skriva till mig och kaxa det var precis ditt egna val!



och jag bryr mig inte om du vill läsa min blogg elr inte, jag har ett liv utanför datan som vissa andra inte verkar ha, och du en sak till. Du kan skriva vadfan du vill te mig men du knäcker dig själv varjegång tänk på det nästa gång du kaxar med någon (:

pussokram gumman



p.s jag har inte läst igenom texten och kollat om jag stavat rätt för palla sånt stavar jag fel så gör jag det (:


haha vi har samma läxa som er ^^


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)