Plugg

Nu har jag inte bloggat på flera dar, men skolan har liksom börjat så jag har inte riktigt tid med att blogga.. Men jag vill komma igång igen för jag skaffade ju inte blogg för att sen låta den stå tom?
I helgen va det augustisnurren (agilitytävling) och då var jag såklart där och hjälpte till. Amanda tävlade + hjälpte till, Och lilla Adam va med också för både mamma och pappa jobbade. Vi campade där i vår fina husvagn och Hanna bodde där med. Det var ju lite jobbigt att gå upp klockan halv sju på morgonen men det var bra så man vänjer sig med att gå upp tidigt till skolan nu när den har börjat! (: När jag jobbade satt jag vid datorn och skrev in vilka fel hundarna gjorde och tiden som sedan skrevs ut på papper så alla kunde se sin placering, och det var ju inte så jobbigt! (: Jämfört med Hanna som var hinderfix båda dagarna. Hehe lite lyxigt i alla fall. För att jag jobbade tjänade jag 400 kr och det är det värt. Så nu har jag typ 800 kr igen, men jag vet inte om jag ska åka till örebro eller spara dem som jag sagt till mamma att jag ska göra..? hmm... får se hur det blir med det! (: man vet ju aldrig med mig! Haha.
I måndags gick lilla Adam upp till skolan, killen börjar ju för fan 3:an nu! (: Jag vaknade.. eller mamma väckte mig vid nio kanske. På förmiddagen städade jag typ hela tiden och sen färgade vi mitt hår och klippte mig. Det är inte lika svart som det var innan och skiftar lite rött (: Efter det skyndade vi oss till fröjevi för jag skulle spela match med 96:orna, det vart lika 1-1, och jag kände hela tiden att vi skulle ta dem. Men de knep in ett mål de sista minutrarna.
Och igår var det första dagen i skolan. Inte längre 8C utan 9C! (: Sista året på älskade fröviskolan! ): Sen blir det kanske antingen Handel eller hotel/resturang i Linde, fast jag kanske ändrar mig (: Vi gjorde inte så mycket jobb utan fick mest information, våra nya nycklar (jag fick överskåp!!) och massa böcker (: Vårat schema är ju inte så tokigt heller! (: massa raster som är 1h långa och tisdagar har vi bara 4 lektioner (: Så det är riktigt najs jämfört med det senaste schemat då vi nästan bara hade 5-10 min och som längst 40 min raster. Tummen upp!
Imorgon blir det slapp dag igen i skolan, och på lunchrasten blir det kanske pizza med SED för det är gulasch soppa eller hur det nu stavas, haha! (: Det ska bli trevligt och gott. Tummen upp på det med (: 
I helgen är det match men jag kommer inte ihåg mot vilka men men.. Taggar hela veckan för nu jäklar siktar vi på vinst! C:  kanske inte det bästa att äta pizza men äsch (: Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig till sängen med en varm kopp te, för här spökar en förkylning! ): och jag som hatar att vara sjuk! ):
Nu ser jag att jag skrivit en hel del och det är nog inte många som kommer orka läsa hela, men om du vill veta vad jag gjort de obloggade dagarna så tycker jag att du ska läsa (:
Puss hej!
Hittade en gammal bild på mig när jag var.. hmm kanske 10, och vi hade precis fått en webbkamera (; as gullig ju (:

Kommentarer


AAAAAH ! FAN VA SÖT!


haha fast nä ;)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)