Måndag

Just nu kollar jag på 2½ men och fixar bilderna från farmor pch farfar, så de kommer snart. Idag skulle jag kanske vart med Danni men mamma jobbade och pappa körde ved hela dagen så det blev inget så då har jag spelat sims hela dagen och tagit en springtur, + att jag ringde Hanna och sa grattis för de fick silver på ultimate EM! Jag tycker att det är lite tufft (:
Ikväll ska jag lägga mig lite tidigare för imorgon funderar jag på en tidig springtur, och sen klockan elva är det träning och sen ska jag snabbt hem och fixa mig för sen ska jag ta bussen till örebro för att shoppa lite och kolla på Eclipse med mamma,Izabelle och några fler (: Super kul ska det bli! Men jag måste kolla på bikbok och gina och kolla om de har nå snygga kläder (: Jag vill ha en sån där helmjukis dress, men de kostar fan 500 spänn så jag får fundera på det.. /:
Nu ska jag kolla efter busstid till imorgon och kolla efter kläder (:
Hejdå!





Big love på denna snygging! (L)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)