Duschen! (:

Åh så skönt med träning äntligen! (: Inte för att det var världens jobbigaste så va det roligt, skönt med en liten mjukstart så att kroppen kommer igång igen efter sommaren, Tummen upp! Jag tänkte bara lägga in ett litet snabbt inlägg för nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska jag äta pizza! (: Mums nu direkt efter träningen också, haha! (; Men det blir en springtur imorgon på morgonen, kanske en lite längre än i går så det är nog lungt (: Och familjen äter inte pizza ofta heller så, lite då och då för att lyxa till det extra mycket.
Idag har jag bara.. hmm.. vad har jag gjort idag o: Jag har iaf städat och rensat garderoben så den inte ser ut som ett bombnedlsag (: Fast så mycket rensning blev det inte, typ bara ett par pirat byxor, nån stickad tröja och några lite längre t-shirts (: De skänks nog till antingen kyrkan eller så lägger jag undan de till min klädgalne kusin Amanda som alltid får flera kassar med kläder med sig hem när hon varit här! (: En gång va det nio påsar eller nått! :D Galet mycket klääder jag har liksom (a) Undra hur mycket pengar jag skulle spara om jag inte shoppade eller ens köpte godis på ett helt år! o: Skulle nog få ihop nån tusenlapp (: Faaast, jag skulle nog tröttna på att spara och handla upp vartenda öre jag har x) Typiskt mig (: Hihi.

Men gud, det här som skulle bli ett kort inlägg.. Haha, jag som babblat på om mina kläder och en massa annat ointressant! (:
Tänkte avsluta inlägget med några små söta cambilder på mig just nu (: enjoy!
BYE



åh, jag skulle visa hur mitt nagellack ser ut, men det syntes inte, men tar kanske en bild senare! (:
Och sen skulle jag var seriös men jag misslyckades helt. Passar bäst oseriös (:
Nu va det slut på bilderna hehe (: KRAM


Kommentarer


ok...nää inget...


◦Alicia Skagerström

◦Amanda Jansson (sister)

◦Daniella Järpenberg

◦Erica Sleipner

◦Evelynne Svahn

◦Hanna Tegin

◦Josefine Saari

◦Lena Borg



Det står mitt i texten på ditt allra första inlägg hela tiden.



jaa! :D


olika ;) godnatt och sov så gott :)


haft en bra dag? :D♥


Så konstigt, för jag ser det hela tiden? Vad har du för öh.. webbläsare? :P


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)